Általános Szerződési Feltételek

 Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem minősül írásbeli szerződésnek, magyar nyelven íródik, magatartási kódexre nem utal. A webshop működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

Jelen Ászf hatálya Szolgáltató weblapján (http://beautyrobic.hu/akademia) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki. Jelen Ászf folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://beautyrobic.hu/akademia/altalanos-szerzodesi-feltetelek/ és letölthető az alábbi linkről: http://beautyrobic.hu/akademia/aszf.pdf

  1. Szolgáltató adatai:
    1. A szolgáltató neve: Beautyrobic Kft.
    2. A szolgáltató székhelye (és egyben a panaszügyintézés helye): 1033 Budapest, Búza u. 10.
    3. A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: info@beautyrobic.hu
    4. Cégjegyzékszáma: 01-09-946620
    5. Adószáma: 22961264-2-41
    6. Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve:
    7. Telefonszáma: 06 30 524 4951
    8. Adatvédelmi nyilvántartási száma: folyamatban…
    9. A szerződés nyelve: magyar
    10. A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: Mediacenter Hungary Kft., postázási cím: 6001 Kecskemét, Pf. 588., Székhelye: 6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6, mediacenter@mediacenter.hu, 06 76 / 575-023
  2. Alapvető rendelkezések:
    1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
    2. A jelen Szabályzat 2018. 01 hó 01 nap napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szabályzatot. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználók a weboldal használatával elfogadják, hogy rájuk nézve a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
    3. Felhasználó, amennyiben belép a Szolgáltató által üzemeltetett weboldalra, vagy annak tartalmát bármilyen módon olvassa – akkor is, ha nem regisztrált felhasználója a weboldalnak, a Szabályzatban foglaltakat magára nézve kötelezőnek ismeri el. Amennyiben a Felhasználó nem fogadja el a feltételeket, nem jogosult a weboldal tartalmának megtekintésére.
    4. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
  3. Regisztráció/vásárlás
    1. Felhasználó a weboldalon történő vásárlásával/regisztrációjával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
    2. Felhasználó a vásárlás/regisztráció során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.
    3. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
    4. A Szolgáltatót nem terheli felelősség az abból adódó károkért, ha Felhasználó a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik.
  4. Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre
    1. A megjelenített termékek kizárólag online rendelhetők meg. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, tartalmazzák a törvényben előírt áfát.
    2. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Nem vállalunk felelősséget a webshopban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete miatti különbözőség miatt.
    3. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
    4. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
    5. Hibás ár esetén esetben feltűnő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és feltüntetett ára között, amit egy átlagfogyasztónak azonnal észlelnie szükséges. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akaratát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből jogok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/téves áron visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
  5. Rendelés menete
    1. Felhasználó regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást, de érdemes a FIÓKOM fülre/gombra kattintva regisztrálni
    2. Felhasználó a www.beautyrobic.hu/akademia oldalon rákattint a shop gombra.
    3. Választhat a kívánt termékek közül.
    4. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja. A kosárba rakom gomb megnyomásával a kosárba helyezi a kiválasztott terméket.
    5. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra vagy „kosár” gombra kattintva.
    6. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, a shop menüpont alatt ezt megteheti. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A kosár tartalmát termékenként tudja módosítani, vagy törölni a kosár menüpontra kattintva. Mennyiség véglegesítéséhez a „pénztár” ikonra/gombra kattint Felhasználó.
    7. Felhasználó megadja a számlázási adatokat, ha nincs regisztrált fiókja, akkor megad egy jelszót magának, majd a kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következők:
      1. Fizetési módok:
        Személyes átvétel: Készpénzben a Szolgáltató üzlethelységében. Az áru átvételekor történő fizetés választása esetén a Felhasználó a Szolgáltató üzlethelységében vagy a Szolgáltató által megjelölt egyéb helyszínen fizeti meg a termék vételárát készpénzben. Készpénzes fizetésre csak magyar forintban (HUF) van lehetőség.
        Utalással: A Beautyrobic Kft. számlaszámára 11702043-21438273
    8. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
    9. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz (termékek össz értéke +esetleges szállítási költségek).
    10. Az adatok megadását követően Felhasználó a ”megrendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
    11. Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
    12. Felhasználó e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
  6. A megrendelések feldolgozása és teljesítés
    1. A megrendelések feldolgozása hivatalos munkanapokon történik 1-2 munkanapon belül. A megrendelések beérkezéséről visszaigazolást küld a szolgáltató a vásárló felé 48 órán belül.
    2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Szolgáltató köteles a felhasználó/vásárló befizetésétől számított 30 napon belül teljesíteni a vásárlást, digitális (a felhasználó/vásárló álatl vásárláskor megadott email címre elküldve a vásárolt anyagokat), vagy fizikai úton leszállítani, átadni a vásárolt és kifizetett terméket, illetve ennek lehetőségét felajánlani (amennyiben személyes átvétel van kiválasztva a vásárláskor).
    3. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor!
    4. A Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a helytelen email cím/ telefonszám megadásából eredő problémák és meg nem kapott termékek miatt.
      A Szolgáltató, amennyiben a teljesítést a weboldalon mindenkoron megadott személyes átvételi ponton lehetővé tette, de a vásárló/felhasználó nem vette azt át az átvételi pont nyitvatartási idejében, azért szolgáltató nem felelős.
  7. Elállás joga
    1. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult Fogyasztó 1 év elteltéig gyakorolni az elállási jogát.
    2. Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Fogyasztó, vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.
    3. Fogyasztó a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.
    4. Az elállási jog gyakorlása esetén a Fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, Szolgáltató azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
    5. Nem illeti meg az elállási jog Fogyasztót olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
    6. A fogyasztó szintén nem gyakorolhatja az elállási jogát
      1. a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;
      2. olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;
      3. olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás a fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sürgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;
      4. hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, az előfizetéses szerződések kivételével;
      5. a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát.
    7. Szolgáltató a termék visszaérkezését/vagy az elállási nyilatkozat megérkeztét követően a fenti jogszabályok értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a kifizetett összeget a Fogyasztó részére, beleértve a szállítási díjat is.
    8. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.
    9. Fogyasztónak írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot megküldenie 14 napon belül.
    10. Fogyasztó akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi a termék(eke)t.
    11. Amennyiben Fogyasztó élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Szolgáltató elérhetőségeinek valamelyikén írásban (akár a mellékelt adatlap segítségével), vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén ajánlott küldeményként, csomagként való jelzést fogad el Szolgáltató. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza Fogyasztó Szolgáltató részére.
    12. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet itt érhető el.
    13. Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelve itt érhető el.
    14. Fogyasztó egyéb panaszával is megkeresheti Szolgáltatót a jelen Szabályzatban található elérhetőségeken.
    15. Az elállási jog csak a Polgári Törvénykönyv szerinti fogyasztónak minősülő Felhasználókat illeti meg.
    16. Az elállási jog nem illeti meg a vállalkozást, azaz az olyan személyt, aki a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében jár e.
    17. Elállási jog gyakorlásának a menete:
      1. Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles az elállási szándékát tartalmazó elállási nyilatkozatot a Szolgáltató elérhetőségeinek egyikére elküldeni.
        elérhetőségek: info@beautyrobic.hu
        Beautyrobic Kft- 1033 Budapest, Búza utca 10.
      2. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
  8. Szavatosság
     Termékszavatosság
    1. Milyen esetben élhet Felhasználó a termékszavatossági jogával?Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó – választása szerint – kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    2. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    3. Milyen esetben minősül a termék hibásnak?A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    4. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    5. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.
    6. A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
      – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
      – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
      – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
      A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
      Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.Jótállás 
    7. Milyen esetben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles.
    8. Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Felhasználót a jótállásból fakadó jogok a termék-és kellékszavatosság fejezetekben leírt jogosultságoktól függetlenül megilletik.
  9. A szavatossági igény esetén történő eljárás
    1. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása a rendelet rendelkezéseitől a fogyasztó hátrányára nem térhet el.
    2. A fogyasztó kötelessége a szerződés megkötésének bizonyítása (számlával, vagy akár csak nyugtával).
    3. A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik (Ptk. 6:166. §).
    4. A Szolgáltató a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
    5. A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
    6. Ha a Szolgáltató a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról – az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is – öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
    7. A Szolgáltató a jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
    8. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze
  10. Vegyes Rendelkezések
    1. Szolgáltató kötelezettsége teljesítéséhez közreműködőt jogosult igénybe venni. Ennek jogellenes magatartásáért teljes felelősséggel tartozik, úgy, mintha a jogellenes magatartást saját maga követte volna el.
    2. Ha a jelen Szabályzat bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
    3. Amennyiben Szolgáltató a Szabályzat alapján megillető jogát nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az hogy a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan a Szabályzat valamely lényegi feltételéhez, vagy kikötéséhez nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
    4. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni.
  11. Panaszkezelés rendje
    1. Áruházunk célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a megrendelő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben Felhasználónak mégis valamilyen panasza van a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, úgy panaszát az alábbi elérhetőségeken megteheti:
      Beautyrobic Kft. 1033 Budapest, Búza utca 10.
      info@beautyrobic.hu
    2. Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, s annak egy másolati példányát átadja a vásárlónak.
    3. Az írásbeli panaszt a Szolgáltatást 30 napon belül írásban megválaszolja. A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig megőrzi a Szolgáltató, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatja.
    4. Tájékoztatjuk, hogy a panaszának elutasítása esetén panaszával hatósági vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti, az alábbiak szerint:
    5. A Fogyasztó panasszal fordulhat a fogyasztóvédelmi hatósághoz:A  fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet szerint közigazgatási hatósági ügyekben elsőfokon a járási hivatal, illetve a megyeszékhely szerinti járási hivatal, másodfokon országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. A járási hivatalok elérhetőségei: http://jarasinfo.gov.hu
    6. A Fogyasztó panasza esetén lehetősége van békéltető testülethez fordulni, melyek elérhetőségét itt találja:
      Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
      Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
      Fax száma: (76) 501-538
      Név: Mátyus Mariann
      E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;Baranya Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
      Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
      Telefonszáma: (72) 507-154
      Fax száma: (72) 507-152
      Név: Dr. Bodnár József
      E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;Békés Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
      Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
      Fax száma: (66) 324-976
      Név: Dr. Bagdi László
      E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
      Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
      Fax száma: (46) 501-099
      Név: Dr. Tulipán Péter
      E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;

      Budapesti Békéltető Testület
      Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
      Telefonszáma: (1) 488-2131
      Fax száma: (1) 488-2186
      Név: Dr. Baranovszky György
      E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;

      Csongrád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
      Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
      Fax száma: (62) 426-149
      Név: Dékány László, Jerney Zoltán
      E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

      Fejér Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
      Telefonszáma: (22) 510-310
      Fax száma: (22) 510-312
      Név: Kirst László
      E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

      Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
      Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
      Fax száma: (96) 520-218
      Név: Horváth László
      E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

      Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
      Telefonszáma: (52) 500-749
      Fax száma: (52) 500-720
      Név: Dr. Hajnal Zsolt
      E-mail cím: info@hbkik.hu;

      Heves Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
      Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
      Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
      Fax száma: (36) 323-615
      Név: Pintérné Dobó Tünde
      E-mail cím: tunde@hkik.hu;

      Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
      Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
      Telefonszáma: (56) 510-610
      Fax száma: (56) 370-005
      Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
      E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

      Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
      Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
      Telefonszáma: (34) 513-010
      Fax száma: (34) 316-259
      Név: Dr. Rozsnyói György
      E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

      Nógrád Megyei Békéltető Testület
      Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
      Telefonszám: (32) 520-860
      Fax száma: (32) 520-862
      Név: Dr. Pongó Erik
      E-mail cím: nkik@nkik.hu;

      Pest Megyei Békéltető Testület
      Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
      Telefonszáma: (1)-269-0703
      Fax száma: (1)-269-0703
      Név: dr. Csanádi Károly
      E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
      Honlap cím: www.panaszrendezes.hu

      Somogy Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
      Telefonszáma: (82) 501-000
      Fax száma: (82) 501-046
      Név: Dr. Novák Ferenc
      E-mail cím: skik@skik.hu;

      Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
      Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
      Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
      Fax száma: (42) 311-750
      Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
      E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;

      Tolna Megyei Békéltető Testület
      Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
      Telefonszáma: (74) 411-661
      Fax száma: (74) 411-456
      Név: Mátyás Tibor
      E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

      Vas Megyei Békéltető Testület
      Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
      Telefonszáma: (94) 312-356
      Fax száma: (94) 316-936
      Név: Dr. Kövesdi Zoltán
      E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

      Veszprém Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
      Telefonszáma: (88) 429-008
      Fax száma: (88) 412-150
      Név: Dr. Óvári László
      E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

      Zala Megyei Békéltető Testület
      Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
      Telefonszáma: (92) 550-513
      Fax száma: (92) 550-525
      Név: dr. Koczka Csaba
      E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

    7. A  békéltető testület hatáskörébe tartozik a  fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A  békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a  fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a  felek között, ennek eredménytelensége esetén az  ügyben döntést hoz a  fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
    8. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén az eljárásra kizárólag a fővárosi kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület illetékes.
    9. Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
  12. Adatvédelem

 A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: http://beautyrobic.hu/akademia/adatkezelesi-tajekoztato/

Budapest, 2018-01-02