Kategória: .

Beautyrobic Home online edzésprogram

15 000 Ft 9 990 Ft

  • 15 000 Ft helyett 9900 Ft
  • Nincs lehetőséged órára menni:
  • Most otthon is elvégezheted a világ legszexibb edzését és mozdulatait
  • Online edzésprogram
  • 18 videó
  • 20 különböző gyakorlat
  • Több, mint 1 órás edzésprogram
  • Kiemelt hatás hasra fenékre
  • Extra zsírégető hatás
  • 15 perces nyújtás videó
  • Minden videóhoz magyarázó szöveg
  • Ajándék mérési adatlap
  • Belekukkantok a programba

Beautyrobic Home

Bővebb tájékoztató:

Ez az edzésprogram éveket váratott magára, mert az a hangulat, és leírhatatlan légkör, amit egy Beautyrobic órán megtapasztalhat az ember, az szerintem leutánozhatatlan. Viszont annyian kérték évek óta, hogy ők is szeretnének része lenni a Beautyrobic hatásnak, habár a közelükben nincs óra vagy pici babától nem tudják megoldani, hogy az óránkra ellátogassanak, hogy ugyan kicsit átalakítva, de sikerült megoldani az otthoni Beautyrobicozást!

Tudni kell, hogy Beautyrobicon mi nagyon szigorúan vesszük a helyes és izület kímélő mozdulat kivitelezéseket. Amikor új gyakorlatot vezetünk be, azt minden esetben gyógytornász felügyeli és órán is folyamatosan hangoztatjuk, hogy hogyan is kell helyesen kivitelezni a különböző gyakorlatsorokat!

Ebben az online programban a videók mellé odaírom, hogy mire figyelj nagyon és hogyan végezd el a gyakorlatot helyesen, de emellett nagyon ajánlom a Beautyrobic Basics online oktatóanyagunkat, mert ott lépésről lépésre tanítjuk meg az összes speciális mozdulatot és még a gyógytornász is külön elmondja, hogy mire kell nagyon figyelni!

Nem csak azért hívom fel ennyire a figyelmet a mozdulatok helyes kivitelezésére, hogy elkerüljétek a sérüléseket, és izületeitek bántását, de a helyes gyakorlat kivitelezéssel éri el hatékonyságának maximumát minden mozdulat! Szóval kérlek erre tényleg nagyon figyeljetek oda!

Ennek a programnak az a célja, hogy extra zsírégetésbe kapcsoljon a szervezetünk, gyönyörű szép, feszes és tónusos izmaink legyenek, és emellett helyes és nőies tartásunk, járásunk és mozdulataink legyenek! Külön kiemelt hangsúlyt fektet a program arra, hogy aki rendszeresen végzi, annak kerek és feszes feneke, gyönyörű szép tónusos hasa legyen.

A Beautyrobic azonban nem csak az alakot formálja rendkívüli módon, hanem rendszeres gyakorlása óriási változást eredményez az énkép, a testkép, a nőiesség és az önbizalom terén egyaránt! Ehhez viszont két dolog kell, az egyik, hogy valóban rendszeresen gyakoroljuk, a másik pedig az, hogy merjük átadni magunkat a mozdulatoknak és a zenének! Ne féljünk a speciálisabb, nőiesebb mozdulatoktól, a néhol furcsának tűnő karmozdulatoktól! Csináljuk őket bátran és rendszeresen!

A videó a Beautyrobic Akadémia fiókodból elérhető online a vásárlást követően (nincs időkorlát, ha megvásároltad, a tiéd). Azonban fontos, hogy ne a képernyőt nézve végezd az edzést, hanem saját magadat figyeld egy tükör előtt. Persze ez lehet nem elsőre fog menni, hiszen meg kell hogy ismerkedj a gyakorlatokkal, de ez legyen a végső cél, hogy csak segítségként tekints a videókra…A gyakorlatok megvannak egyben (ami 1 órás videó) és külön gyakorlatonként videóra osztva is. 3 ok miatt szedtük szét is őket, egyrészt, így könnyedén olyan zenével végezheted a különböző gyakorlatokat, amiket imádsz, mert szerintem a zene sokat számít, másrészt könnyebben tudod elemenként begyakorolni úgy, hogy magadat nézed a tükörbe, illetve így ha nincs elég időd is tudsz egy rövidített edzést tartani magadnak. (Ez 16 video és körülbelül 20 különböző gyakorlat, mert például karra egy videón belül többféle gyakorlat van) A Beautyrobic résznél ne változtassunk a sorrenden, de kihagyhatunk belőle elemeket (De ne a bemelegítést és ne a nyújtást)

Az erősítő gyakorlatok tetszőlegesen alkalmazhatóak/kihagyhatóak, ha időhiányban vagy, figyelembe véve azonban azt, hogy nyilván a cél az, hogy minél intenzívebben átmozgasd a tested!

A Beautyrobic mozdulatoknál haladó szintnek minden videónál meghatározzuk az ismétlések időtartamát vagy számát!

Végezheted a gyakorlatokat a videón lévő zenére is, de nyugodtan beteheted a kedvenc zenéidet is.  Ajánlani fogok én is pár zeneszámot, amit imádok és felpörget, ha meghallom őket :) De természetesen végezheted bármilyen zenére, ami ütemben megfelelő! ;)

Hogyan fogj neki az egésznek?

1: Először is készíts fényképet szemből, mindkét oldalról és hátulról egyaránt. Lábak kis terpeszben (körülbelül csípőszéles terpeszben), karok törzs mellett! Amikor a fényképet csinálod, a legjobb az lenne, hogy ha bikiniben vagy fehérneműben csinálod, de egy nagyon tapadós ruha is megteszi. A lényeg, hogy jól látható legyen a fejlődés és a változás, amit a programmal elérhetsz.  A fényképet majd érdemes megismételni havonta

Tipp: Ha igazán elhatároztad magad és nagyon látványos változást szeretnél, akkor érdemes a táplálkozásodra is odafigyelni (Azt, hogy mit lehet és mit nem enni,hogyan és mikor,  az Egészséges táplálkozás online oktatóanyagunkba megtalálod, a Beauty Diéta pedig komplett étrendet nyújt neked!)

2: Olvasd el a mérési kisokosunkat és az alapján mérd le magad és töltsd fel az eredményt a mérési adatlapba, hogy folyamatosan figyelemmel tudd kísérni a változásokat. Érdemes havonta nyomon követni a mérési eredményeket!

3: Mielőtt nekifognál az edzéseknek, olvasd el feltétlen a Beautyrobic ellenjavallatok dokumentumot, hogy megbizonyosodj róla, hogy valóban nem ártasz vele az egészségednek! Fontos, hogy valóban betartsd az ott leírtakat!

4: Próbálj meg valami teljes alakos tükröt beszerezni, ami előtt tudod majd végezni a gyakorlatokat (ha tükrös szekrényed van, az is tökéletesen megfelel a célunknak)

5: A lakásban, ahol az edzést végzed, próbálj meg 28-32 fok körüli hőmérsékletet varázsolni! (Fűtőtest, hősugárzó segítségével)

6: Még hatékonyabb az edzés, ha te is használod az óráinkon kihagyhatatlan Beautyrobic olajat!

Mielőtt elkezded az edzést azzal kend be magad, has, comb és fenék tájékon (arcra, mellkasra semmiképpen ne kend) Ezt az olajat többször is használhatod, nem csak az edzéseidre!

7: Készítsd elő az eszközöket: matrac, szalag, súlyzó, szék

8: Soha, de soha ne hagyd ki a bemelegítést és a levezetést

9: Heti legalább 3x végezd el, de minél több, annál jobb! Azért heti 2x hagyj pihenőnapot, hogy tudjanak regenerálódni az izmaid és minél hatékonyabban fejlődj ezáltal!