Abban az esetben, ha problémát tapasztalsz az előfizetésed hozzáférésénél, kérjük, hogy végezd el az alábbi lépéseket. Ha ezek után sem férsz hozzá az előfizetésed tartalmaihoz, írj levelet az IT csapatunknak ide kattintva.

Mindenek előtt…

Mielőtt bármilyen technikai megoldásba bele mennénk, fontos, hogy ellenőrizd az alábbiakat:

  1. Be vagy jelentkezve az oldalra?
  2. Ugyan azt az e-mail címet használtad bejelentkezéshez, mint amit vásárláskor?
  3. Nincs fizetési elmaradásod?

Gyorsítótár és előzmények törlése

A böngészők (mint például a Google Chrome, a Firefox, vagy a Safari) a meglátogatott weboldalakról származó adatok egy részét lementik a számítógépedre, ahol saját, helyi gyorsítótárukban és cookie-kban tárolják őket. Mindezt azért teszik, hogy a lehető leggyorsabb és legjobb böngészési élményt nyúljtsák neked.

Amikor a honlapunk fejlesztés alatt áll – frissítjük, bővítjük – vagy változtatunk rajta valamit, gyakran előfordulhat, hogy az eredmény elsőre nem jelenik meg a számítógépeden.

Ennek a jelenségnek az a magyarázata, hogy a korábbi böngészések alkalmával néhány weboldal számára fontos fájlról a böngésződ helyi másolatot készített a gyorsabb böngészés érdekében. Így a szerveren lévő új változatok helyett továbbra is a saját, lementett és immár elavult verziójával jeleníti meg a weboldalt, figyelmen kívül hagyva ezzel a legutóbbi változásokat. A probléma megoldásához törölnöd kell az elavult fájlokat a böngésző gyorsítótárából, hogy azok új változatainak letöltésére késztesd a böngészőt.

Chrome-ban

  1. Nyissa meg a Chrome-ot számítógépén.
  2. Kattintson a jobb felső sarokban található Továbbiak Egyebek lehetőségre.
  3. Kattintson a További eszközök majd Böngészési adatok törlése lehetőségre.
  4. Válassza ki fent a kívánt időtartományt. A Mindenkori lehetőséget választva mindent törölhet.
  5. Jelölje be a „Cookie-k és egyéb webhelyadatok” és „A gyorsítótárban szereplő képek és fájlok” melletti négyzetet.
  6. Kattintson az Adatok törlése lehetőségre.

Firefox-ban

  1. A menüben kattintson a Beállításokra!
  2. Válassza ki a Haladó fület!
  3. Kattintson a Hálózat fülre!
  4. Az Offline webtartalom és felhasználói adatok részben nyomja meg a Törlés most gombot!
  5. Zárja be az ablakot!

Safari-ban

  1. Kattintson a Safari, majd a Beállítások gombra!
  2. Ezt követően kattintson a Haladó fülre és pipálja ki a Mutassa a Fejlesztői menüt a menüben sort!
  3. Kattintson a Fejlesztői menüpontra, azon belül pedig a Cache törlése gombra!

Ha ez nem segített…

Töröld a DNS gyorsítótárat! A DNS-cache törlése viszonylag egyszerű folyamat, de az operációs rendszertől függően változik. Az alábbiakban láthatod, hogyan végezheted el ezt a feladatot a macOS, a Windows és a Linux operációs rendszerek (OS), valamint a Google Chrome böngésző esetében.

MAC

A DNS-cache törléséhez Macen meg kell nyitnia a Terminál néven ismert natív parancssori felületet, és futtatnia kell a megfelelő parancsot.

  1. A Segédprogramok közül válaszd ki a Terminal-t.
  2. Miután megnyílt, futtasd a következő parancsot: sudo killall -HUP mDNSResponder
  3. A rendszer kérni fogja, hogy add meg a számítógép jelszavát.
  4. Miután a parancs lefutott, a DNS gyorsítótár ürítésre került.

Windows

  1. Start menü keresőjébe írd be: CMD vagy Parancssor, majd jobb klikkelés után futtasd azt Adminisztrátorként!
  2. Az alábbi sort kell látnod: [Meghajtó betűjel]:\Windows\system32>
  3. Írd be a következőt: ipconfig /flushdns
  4. Üss entert, majd várd meg, míg a parancs lefut.
  5. Zárd be a parancssort.

Ha még így sem megy…

Ha ezek után sem férsz hozzá az előfizetésed tartalmaihoz, írj levelet az IT csapatunknak ide kattintva, vagy használd az alábbi űrlapot.

Engedélyezed, hogy felülírjuk a fiókod jelszavát? (A hibaelhárítást követően könnyedén beállíthatsz magadnak egy új jelszót.)

3 + 6 =